igina Skrevet 9. september 2017 Forfatter Skrevet 9. september 2017 Jeg har fått J,Å Takk! Hadde det, men fant ikke noe ord. Slutter på K?
-juni2 Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Jeg har fått J,Å Ser ut som de fleste har funnet en stang som har P i seg, finner at det skal være en B i følge kryssord.no?
elindblo Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Jeg har gått for : J-I Jeg mener at pik kan være en del av en stang, mens påk dreier seg om hele stanga.
elindblo Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Takk! Hadde det, men fant ikke noe ord. Slutter på K? igina: Det kan se ut for meg som om du har sett på det kryssende ordet UPASSENDE. Søk selv på det ordet, og du finner at 3. bokstav kan være en K :)
lucifus Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Ser ut som de fleste har funnet en stang som har P i seg, finner at det skal være en B i følge kryssord.no? Hansen er Hansen. Tror dette er et sammensatt Hansen-ord basert på påk (=stang) - og så har han valgt et materiale i påken som passer med det øvrige.
-juni2 Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Takk for forklaringen LUCIFUS, det må nesten bli slik :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå