Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Er det noen som har fått til 11V?

Jeg har ikke funnet annen mulighet enn G som tredje bokstav.

Jeg har også det, + M som første, og A på fjerde.

Hjelper jo ikke noe det heller.

"guruene" har jo ikke gitt lyd fra seg på flere år.

Akok

Skrevet

Kjære alle gode hjelpere, steinrar, xmann, anne , ditten og alle andre gode sjeler

Hvordan i all verden skal 11V på ukens nøtt nr 36 løses?

Skrevet

Hei Liv O!

Takk for at du tar meg med i din rekke av gode sjeler :-) Jeg sitter akkurat nå og sliter med ordet. Først skal jeg prøve å løse resten av oppgaven. Da kan jeg trolig gjette meg til 1. bokstav i løsningsordet. Hvis jeg deretter "ser lyset", skal jeg gjerne komme med et godt tips!

Annonse

Skrevet

Nei, på 11 V står jeg også fast, gitt.

Din 3. bokstav må være rett, det gir jo et greit løsningsord.

Til forskjell fra akok har jeg ikke A som 4. bokstav, men som 5. bokstav. Min 7. bokstav er lik 3. bokstav i 24 L. Vi får se...Kanskje noen andre finner løsningen på 11. V?

Skrevet

Hei evabo!

Det har jeg også. Likevel finner jeg ikke løsningen på 11 V. Har du fått et ord som gir mening? Jeg tenker siste del kan være et viktig sanseorgan på 3 bokstaver...

Mvh Ditten

Skrevet

Hei, på 11V.har jeg 1.bok.=1.bok.på 16L,

Det har jeg også. Hat også prøvd med 1. bokstav lik 1. i 29 V, mendr hjelper ikke....

Skrevet

Denne er skikkelig kinkig. Hva med å prøve bb: A, N, T og N? Da kan man finne en eldre forsterker. Et egennavn, men dog et apparat. Er den løsningen rett burde stikkord til 4 dog vært ØL.

Annonse

Skrevet

Nei, på 11 V står jeg også fast, gitt.

Din 3. bokstav må være rett, det gir jo et greit løsningsord.

Til forskjell fra akok har jeg ikke A som 4. bokstav, men som 5. bokstav. Min 7. bokstav er lik 3. bokstav i 24 L. Vi får se...Kanskje noen andre finner løsningen på 11. V?

Hei Ditten, A er 5. bokstav hos meg, litt for rask som vanlig.

akok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...