Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prestert å overse starten på NM kryssord, og mangler derfor bladet med de første to oppgavene. Er det noen med bladet og en scanner som kan være så inderlig snille å skanne de to aktuelle sidene og maile til: jonrich@getmail.no slik at jeg rekker å løse de før fristen? På forhånd tusen takk!!

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 2.9.2017 den 9.14):

Har prestert å overse starten på NM kryssord, og mangler derfor bladet med de første to oppgavene. Er det noen med bladet og en scanner som kan være så inderlig snille å skanne de to aktuelle sidene og maile til: jonrich@getmail.no slik at jeg rekker å løse de før fristen? På forhånd tusen takk!!

Mail sendt.

Skrevet

Takk for hjelp begge to. Var på hytta da jeg oppdaget at NM-kvaliken var i gang (kjøpte med bladet med oppgave 3 og 4) og der har jeg ikke nett. Trodde fristen for de to første oppgavene var i dag (3. sep.) og da ble det litt stressende. Men nå har jeg fått (og løst) begge de første (takk til Hoppa) og de to neste, og det er bare å få ta i de to siste, så skulle vel saken være i boks.

Skrevet

Hei

I Hjemmet 36, står det at dette er 3. og siste runde for NM-kvalifisering.

Så det er altså bare 3 runder innledningsvis.

Mvh Torild

Annonse

Skrevet

Hei igjen

Ja, det er 2 oppgaver i hver runde, altså 6 oppgaver tilsammen. Trodde du mente at det var 4 runder. Beklager så mye.

Mvh Torild

({$editedMessage} 03.09.17 22:29)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...