Tiger X Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Det vil inntil videre ikke komme flere Fredagsnøtter. Men fortvil ikke - på https://schivekryssord.no/ publiseres den 13. i hver måned "Øverste etasje", som har omtrent akkurat samme vanskelighetsgrad som FN/LN. På samme sted finner man også (månedlig) en oppgave i stil med den gamle Allersnøtta, og dessuten (2-3 ganger i året) Norges vanskeligste oppgave: Stormesterkryss. SMK nr. 2 legges ut førstkommende tirsdag kl. 18:00, så nå har alle eliteløsere mulighet til virkelig å få testet formen før NM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Oi...det var leit å høre. Håper i hvertfall den ikke blir borte for godt. Koste meg veldig med den nøtta. Men så kommer trøsten da:-))....nytt Stormesterkryss! Herlig, jeg gleder meg til skikkelig hjernetrim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger X Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Da er Stormesterkryss akkurat lagt ut på ovennevnte adresse. Kildene for denne oppgaven er: SNL Riksmålsordboken Tanum Norsk ordbok Løsningsordene er hentet fra hele tekstmassen i SNL og fra oppslagsord i Ordnett-bøkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Det vil inntil videre ikke komme flere Fredagsnøtter. Men fortvil ikke - på https://schivekryssord.no/ publiseres den 13. i hver måned "Øverste etasje", som har omtrent akkurat samme vanskelighetsgrad som FN/LN. På samme sted finner man også (månedlig) en oppgave i stil med den gamle Allersnøtta, og dessuten (2-3 ganger i året) Norges vanskeligste oppgave: Stormesterkryss. SMK nr. 2 legges ut førstkommende tirsdag kl. 18:00, så nå har alle eliteløsere mulighet til virkelig å få testet formen før NM. Hei! Synd at det ikke kommer flere Fredagsnøtter med det første. Da nr. 003 ble lagt ut, var jeg på sommerferie. Så kom en hektisk arbeidsperiode. Derfor har oppgaven forblitt uløst av meg til nå. Nå koser jeg meg med oppgaven, og har løst 20 ord så langt. Det gir en god trening til NM i kryssord. Deltar for første gang på ramme alvor, så dette blir gøy!Litt stress at man vinner på tid, jeg har nok ikke nubbetjangs til å vinne, men det skal jo bli moro å se hvordan det blir uansett :-)Lykke til, alle kryssordelskere! Ditten ({$editedMessage} 01.10.17 14:56) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.