mj8599 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Sjø 6 opp vannrett... Siste bokstav SKAL VÆRE I. Men Hansen gjør den greit om til A eller E... Meningsløst. Slikkeri 9 ned h.s. kan skrives med D eller T som 3. bokstav. Men hva blir da Klare loddrett??? Jeg finner ikke noe fornuftig ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Klare, loddrett: Jeg satser inntil videre på DRAGNE. I gammel krigføring sto de med klare eller dragne sverd.(sverd som var dratt opp av sliren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Sjø 6 opp vannrett... Siste bokstav SKAL VÆRE I. Men Hansen gjør den greit om til A eller E... Meningsløst. Slikkeri 9 ned h.s. kan skrives med D eller T som 3. bokstav. Men hva blir da Klare loddrett??? Jeg finner ikke noe fornuftig ord Du har nok rett i at innsjøen skal skrives med I, men hvis du googler, vil du finne at de fleste faktisk skriver navnet med E! Det finnes ellers et ord på T som er synonymt med KLARE ifølge Ordnett. Men jeg støtter likevel elindblo1's forslag! ({$editedMessage} 29.07.17 14:34) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerhoydal Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 iesjavre-Finnmarks største innsjø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Poenget her er at siste bokstaven i navnet offisielt er I og ikke E! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torild1 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Trur nok Hansen har sitt på det tørre. Hvis en ser i atlas fra 80 tallet, står det Jiesjavrre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggy Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Men hva blir da MÅL, vr, hvis klare er dragne? Og ikke minst PUSS, lr, ?? Noen tips?? Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olagl Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg har KEG som mål. Puss, tenk å spille noen et puss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.