vinner1 Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 jeg har igjen 43 loddrett på nm-trimmen. der stikkordet er organisasjon, opprettet 1968. der har jeg andre bokstav e og fjerde i- noen som hartips her?.. på eksperten har jeg igjen 8 loodrett, crazy, har andre o og fjerde k..
torry47 Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Hei Når det gjelder nm-trimmen og 43 L, så skal årstallet være 1986. (skrivefeil). Har samme bokstaver som deg. I eksperten har jeg også samme bokstaver som deg. Crazy kan jo være så mye, dum,teit o.l. Ved bokstavsøk i ordnett, finner du det, når du ser svara. Du må lete litt. Mvh Torild
karlo Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 jeg har igjen 43 loddrett på nm-trimmen. der stikkordet er organisasjon, opprettet 1968. der har jeg andre bokstav e og fjerde i- noen som hartips her?.. på eksperten har jeg igjen 8 loodrett, crazy, har andre o og fjerde k.. Hvorfor leser du ikke tidligere innlegg om samme?
Tiger X Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Betimelig spørsmål, og dessuten er dette feil forum. Som torry sier, så finner man "Crazy"-svaret i Ordnett, men det kan være greit å vite at dette er noe forfatteren har hentet fra Nyord i norsk.
vinner1 Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Skrevet 19. juli 2017 Hei Når det gjelder nm-trimmen og 43 L, så skal årstallet være 1986. (skrivefeil). Har samme bokstaver som deg. I eksperten har jeg også samme bokstaver som deg. Crazy kan jo være så mye, dum,teit o.l. Ved bokstavsøk i ordnett, finner du det, når du ser svara. Du må lete litt. Mvh Torild takk for hjelpen Torild! Det er dumt at det er skrivefeil! MVH Dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå