Gjest Gerd Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Noen som kan hjelpe? Spørsmålet er: "like kraftige" Jeg har: *S*D*N*M*S*E. Har forsøkt alle mulige ordbøker, og alle fora hvor jeg setter inn de bokstavene jeg har og spørsmåltegn eller strek der jeg mangler bokstaver, men alltid det samme svar: intet svar. Jeg er ganske sikker på at de bokstavene jeg har er riktige. Har forsøkt å bytte ut en og en bokstav med ?, men det forbedret ingen ting. Nå vet jeg ikke annen råd enn å spørre her. Gerd
Gjest Solveig Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jeg vet ikke jeg altså; men hva om det slutter på DYNAMISKE? Norsk ordbok; 2 biodynamisk (eg. biologisk-dynamisk dyrking av grønnsaker) ɔ:uten bruk av kunstgjødsel, plantevernmidlero.l At de biodynamiske grønnsakene er like kraftige som de sprøytede grønnsakene, liksom?
Gjest pluto Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 tja ISODYNAMISKE står nå rett fram i Tanum da .....
Gjest Solveig Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 - skrev (På 26.12.2006 den 12.13): Jeg vet ikke jeg altså; men hva om det slutter på DYNAMISKE? Norsk ordbok; 2 biodynamisk (eg. biologisk-dynamisk dyrking av grønnsaker) ɔ:uten bruk av kunstgjødsel, plantevernmidlero.l At de biodynamiske grønnsakene er like kraftige som de sprøytede grønnsakene, liksom? ISODYNAMISK adj. (like kraftig, like gyldig) står det i Tanum, 1996.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå