Anne-K Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Vogn, 10 ned , 16 inn fra venstre .Får en L for mye !? Hansen glipp, eller meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famor Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Har det samme som deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Vogn, 10 ned , 16 inn fra venstre .Får en L for mye !? Hansen glipp, eller meg ? Enig, men det kan være lurt å skrive hvilket kryssord det gjelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Vogn, 10 ned , 16 inn fra venstre .Får en L for mye !? Hansen glipp, eller meg ? Både i tidligere Hansen og flere steder på nettet er vognen skrevet med dobbel L. Jeg har større problem med å finne skuespiller (10 nedenfra,13 fra venstre)som "harmonerer" med elven over. Og så mangler det en liten pil ned til høyre for Beitet. (9 ovenfra, 5 fra venstre.) ({$editedMessage} 05.07.17 14:15) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei Karlo! Skuespilleren ender på C. Løsningen på kryssende vogn kan også bety hurtighet på fransk, selv om det franske ordet for hastighet (vitesse) er mer brukt (på fransk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Bra du sa, elindblo1 !! Jeg hadde blingset og skrevet vognen med S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.