paddington Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Selv om noen sier at denne var lett, strever jeg ille med å få 44 V, 46 V, og 37 L og 41 L til å gå i hop. På 36 har jeg et stort og veldig farlig rovdyr ? Tar også gjerne imot tips om 35 V... her har jeg 2. bokstav lik 7. i 28 V og 4. bokstav lik 1. bokstav i 6 L.. ?
Tiger X Skrevet 26. juni 2017 Skrevet 26. juni 2017 Foreslår generelt følgende rekkefølge nede til venstre: Ta først 46 (se annen tråd for hvordan man søker) og "sy" så sammen 37 og 44 (SNLs artikler er en god pekepinn på hvilke man skal ta i betraktning av alle innsjøene som er oppført her inne). Da vil de resterende ordene falle på plass av seg selv. 35: Tipper at du på 6 har brukt en alternativ betegnelse på en ekstra godt kjent fugl for oss nordmenn, et navn som også er et plantenavn. I så fall har du riktige bokstaver på 36, og kan finne svaret i Ordnetts "Bokmål"-bok. ({$editedMessage} 26.06.17 15:44)
paddington Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Skrevet 26. juni 2017 Takk for overmåte god hjelp! ( Men jeg blir nokså irritert på meg selv over at jeg ikke klarer det "alene", sår jeg ser hvor nær jeg var!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå