Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager at jeg ikke er helt med her. Er det Eksperten i Våre Beste Kryssord som egentlig kommer ut på mandag du strever med? (altså nr 7) Både 23 og 29 er vannrette ord der, og i 28 vannrett har jeg 3 vokaler i ordet. Som sagt - jeg beklager virkelig hvis det er jeg som er helt "borte vekk". Ellers er oppgavene fra nr. 6 innsendt for lenge siden så jeg kan ikke sjekke hva jeg hadde der.

Annonse

Beklager at jeg ikke er helt med her. Er det Eksperten i Våre Beste Kryssord som egentlig kommer ut på mandag du strever med? (altså nr 7) Både 23 og 29 er vannrette ord der, og i 28 vannrett har jeg 3 vokaler i ordet. Som sagt - jeg beklager virkelig hvis det er jeg som er helt "borte vekk". Ellers er oppgavene fra nr. 6 innsendt for lenge siden så jeg kan ikke sjekke hva jeg hadde der.

Takk, det er vbk eksperten nr 7, jeg får lete etter noe vettugt på 19 L pg 17 L, gitt at jeg har 23 V riktig, funnet her. Har god tid, ha en fin st.Hans. Tror det er 19 L som er bøygen for meg

Takk, det er vbk eksperten nr 7, jeg får lete etter noe vettugt på 19 L pg 17 L, gitt at jeg har 23 V riktig, funnet her. Har god tid, ha en fin st.Hans. Tror det er 19 L som er bøygen for meg

Med 19 L kan du nok kjøre i terreng også. 17L: Hvilke tidspunkt er det for eksempel når dommeren blåser i fløyta? Området i Sverige er også her inne. 23V finner du også i SNL. Ikke la det skremme av 640 treff!! Ha du også en fin St.Hans-feiring.

På 19 kan du prøve å søke på terrengkjøretøy uten å oppgi antall bokstaver, endelsen finner du nok.

Mens du gjør det kan du synge Calle Schewens vals (Taube), da kommer du nok på svaret på 23.

God St.Hansaften

({$editedMessage} 23.06.17 17:22)

Takk til alle for hjelp. 29 l er P plass, og jeg smiler

({$editedMessage} 24.06.17 10:51)

Joda, Trimmen var grei nok den, helt til nederste venstre hjørne. Er det virkelig mulig at det kan finnes et annet trangt og vilt dalføre utenom den eneste som kommer opp når man søker på stikkordene?

Jeg har forsøkt å pusle alt jeg kan der nede, men uansett blir det bråstopp hva jeg enn prøver på.

Noe søketips å få, evnt. hvor leter jeg?

mvh TOne

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...