Gå til innhold

BT-eksperten uke 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som kan hjelpe med 20V: "Fikk sin historie"? og 37V: "Holder bladene for seg"? Umulige ting å slå opp...., er takknemlig for hjelp.

Fortsetter under...

Skrevet

"Historien om Gottlob" gikk i Radioteateret for mange år siden, og tenakel er et manuskriptstativ - men 31 loddrett klarer jeg ikke å finne - bestilling, 5 bokstaver a--l- ? Kan noen hjelpe?

Skrevet
  - skrev (På 17.12.2006 den 20.46):

Hei! Er det noen som kan hjelpe med 20V: "Fikk sin historie"? og 37V: "Holder bladene for seg"? Umulige ting å slå opp...., er takknemlig for hjelp.

Bestilling kan bli avrop hvis du kan la l-en fare...

Skrevet
  - skrev (På 17.12.2006 den 22.53):

"Historien om Gottlob" gikk i Radioteateret for mange år siden, og tenakel er et manuskriptstativ - men 31 loddrett klarer jeg ikke å finne - bestilling, 5 bokstaver a--l- ? Kan noen hjelpe?

Har samme problemet. Allez er ordre, men stemmer dårlig med tenakel.

Skrevet
  - skrev (På 17.12.2006 den 23.03):

Bestilling kan bli avrop hvis du kan la l-en fare...

Da må jeg finne et annet ord for tenakel - ! (Har allerede forsøkt med avrop.)

Skrevet
  - skrev (På 17.12.2006 den 20.46):

Er det noen som er kommet i mål? Jeg strever fortsatt med 31L "Bestilling", 5 bokstaver. Har: A_ _L_. Finner heller ikke ut av 21L "Legemidler", 7 bokstaver. Jeg har :_A_A_ _ _.

Annonse

Skrevet

Strever med samme "bestilling". Dersom det blir ordre og øy blir atoll, er tenakel galt.

Har panaser på legemidler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...