Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen dere! Ja, dette ble jo nesten pinlig. Jeg så jo da jeg begynte at 27 sto to ganger, likevel gikk jeg rett i baret og lette kun med Utslett!!!!!!!Snakk om å "blingse" skikkelig.Fant jo stadig vekk riktig ord på 24l, men det passa klart ikke til Utslett! (Godt ingen kan se at man rødmer her).Så tusen takk for hjelpa,uansett👍😎Mvh Randi

Må si jeg er forvirra. Meldingene her er ikke tydelige på hvilket stikkord som er feil. Oppfatter jeg at 27.vannrett: utslett skal være 29.vanrett? Eller er 29.vannrett noe annet enn utslett?

(Skjønner ikke rødmingen%uD83D%uDE09).

Da løsnet den! Men 1 vannrett er litt vrien%uD83D%uDE09

({$editedMessage} 16.06.17 20:52)

Annonse

Må si jeg er forvirra. Meldingene her er ikke tydelige på hvilket stikkord som er feil. Oppfatter jeg at 27.vannrett: utslett skal være 29.vanrett? Eller er 29.vannrett noe annet enn utslett?

(Skjønner ikke rødmingen%uD83D%uDE09).

Da løsnet den! Men 1 vannrett er litt vrien%uD83D%uDE09

({$editedMessage} 16.06.17 20:52)

Filmdebuterte 1961: Jo, dette er detaljkunnskap for filminteresserte. Vi andre kan søke. Skriv inn spørreordet

( på google f.eks., og les til du nokså snart kommer til løsningen. Dette er et kjent filmnavn. Har du de 3 bokstavene,kan du finne et par navn som er aktuelle. og du kan finne rette løsningen ved å kontrollere ved å søke. Du har helt sikkert ? hørt om skulespilleren.

Google site-søk i SNL er det enkleste. Da kommer svaret direkte opp på skjermen uten at man trenger å lese igjennom noe som helst, og uten at man behøver å ha noen sikre bokstaver inne. Det nest enkleste er å søke direkte i SNL - da kommer også svaret opp, men ikke som eneste alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...