Anne-K Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Her er jeg i tvil E eller A ?? Byen jeg finner har E som 4.bokstav ,mens tekstfeil slutter på A ? Hjelp å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahlman Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Bruk E. Ref Google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Går ut fra at du mener BY i 584. Tekstfeil skal nok slutte på A, så det er feil i kryssordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahlman Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg vile heller si at det er en ufullstendighet i kryssordleksikonet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ifølge ordnett skal det være A. Google er ingen fasit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 skjeld har rett. Jeg har gjort som jeg ofte pleier: Dele ruten i to med et strek, denne gang med en A over og en E under streken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.