-benny Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 Jeg finner ikke tidsrom som stemmer med gudinne. Nedre høyre hjørne. Jeg har S på andre i gudinne og har fire alternativer. Takknemlig for tips her :)
Aksel1 Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 Hei -benny! Tidsrom: Her skal en betegnelse på et antall år inn. Gudinne: S er feil, her hører en vokal inn. Samme navn som på en asteroide. Vh Aksel H.
elyas Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 Jeg finner ikke tidsrom som stemmer med gudinne. Nedre høyre hjørne. Jeg har S på andre i gudinne og har fire alternativer. Takknemlig for tips her :) Jeg har E som andre bokstav på gudinne, og maleren er norsk. Tidsrommet har E som nest siste bokstav. Når du finner maleren er det hele i boks.
Tiger X Skrevet 7. mai 2017 Skrevet 7. mai 2017 Jeg finner ikke tidsrom som stemmer med gudinne. Nedre høyre hjørne. Jeg har S på andre i gudinne og har fire alternativer. Takknemlig for tips her :) Det er selvfølgelig ingenting feil med løsningen de to andre her skisserer, men hvorfor ikke gjøre det enda enklere ved å skrive tidsrommet i entall istedenfor i flertall, og med det få en gudinne som er enda et lite hakk mer velkjent?
-benny Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Skrevet 7. mai 2017 Hei -benny! Tidsrom: Her skal en betegnelse på et antall år inn. Gudinne: S er feil, her hører en vokal inn. Samme navn som på en asteroide. Vh Aksel H. Tusen takk for svar, er i mål nå :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå