frumje Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Vet at dette er x-ord forum, men allikevel. Er det flere enn meg som savner ring rundt tallet som er løsningen på Sudoku?? Det har skjedd de to siste lørdagene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
almeisi Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ringen er svak men står rundt ruta til venstre for tallet 7 på fjerde rad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Takk skal du ha -så den til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ringen er svak men står rundt ruta til venstre for tallet 7 på fjerde rad Og takk for det! Den er så vidt lite synlig at jeg ikke fant den før jeg visste hvor den var. Generelt har man "sagt opp" alt av korrekturlesere i mange aviser i dette land. Og dette kan resultere i mange finurlige feil. Hvorvidt det leses korrektur i vedlagte bilag kan jeg ikke si noe om, men det ser ut til at det ikke er feil her av betydning.Kanskje jeg ikke leser bilagene godt nok. ({$editedMessage} 30.04.17 21:51) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Den var ikke lett å se! Det har ellers vært et "problem" at tallet i ringen er ett av de første man får på plass. Kan det være fordi Dagbladet ønsker at mange skal sende inn (kr. 5,-), gjerne uten å løse hele sudoku'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Enig i det. Litt av "gleden" blir da borte etter min mening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.