vikh7 Skrevet 17. april 2017 Skrevet 17. april 2017 Får ikke respons på kryssordhjelp, derfor prøver jeg her. Har -ed-analder.kryssende ord på andre bokstav er operaskikkelse på 4 bokstaver. Jeg har -ago. Operaskikkelsen er enten Jago eller lago. Er de noen der ute som har et begrep til meg?
vikh7 Skrevet 17. april 2017 Forfatter Skrevet 17. april 2017 Tror faktisk at jeg bomma på operaskikkelsen.Har tolka første bokstav som L men tror at det skal vere i.Og da blir begrepet medianalder
vikh7 Skrevet 17. april 2017 Forfatter Skrevet 17. april 2017 - skrev (På 17.4.2017 den 19.54): Får ikke respons på kryssordhjelp, derfor prøver jeg her. Har -ed-analder.kryssende ord på andre bokstav er operaskikkelse på 4 bokstaver. Jeg har -ago. Operaskikkelsen er enten Jago eller lago. Er de noen der ute som har et begrep til meg? Tror faktisk at jeg bomma på operaskikkelsen.Har tolka første bokstav som L men tror at det skal vere i.Og da blir begrepet medianalder
odnyst Skrevet 17. april 2017 Skrevet 17. april 2017 Så var det det evige spørsmålet: Hvilket kryssord gjelder det, og hvor befinner vi oss i vedkommende kryssord??? Nå ser det jo ut som at du har funnet ut av det selv da, men allikevel?
vikh7 Skrevet 19. april 2017 Forfatter Skrevet 19. april 2017 Beklager!!.men dette var en lokal avis,derfor var det vel ingen vits å informere om dette.Ellers er jeg helt enig med deg i det øvrige!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå