Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal vi virkelig bruke dette forumet til å pirke på rettskriving? Da får besservisserne fullt opp å gjøre. Foreslår at vi bruker energien på å hjelpe hverandre med løsninger.

({$editedMessage} 13.04.17 09:39)

Enig.Uten å blande meg inn i diskusjonen om å venne seg til, er vel rettskrivning det kryssord handler om? Det sies at det de eldre er best på er Ord. Da forventer vi at kryssord er ortografisk og grammatikalsk riktige. Hvis Hansen gjør en blemme nå og da, hva er problemet?

Skal vi virkelig bruke dette forumet til å pirke på rettskriving? Da får besservisserne fullt opp å gjøre. Foreslår at vi bruker energien på å hjelpe hverandre med løsninger.

({$editedMessage} 13.04.17 09:39)

Og fortsatt God Påske til dere alle!Sliter fortsatt med "guider" helt til høyre loddrett. Mangler blindbokstavene.

({$editedMessage} 14.04.17 20:04)

Et gammelt ordtak som min brukte å si : " han syntes født for bagateller, og noe stort han ble ei heller". Enig med Odnyst, dette er bare småting å hefte seg med. Trur de fleste som løser Hansenkryssord klarer å finne ut av disse ubetydelige småfeilene. Gleder meg til dobbeltkryssord i morra. God påske til alle.

Syns det er unødvendig at en opplysning som Tom kommer med om at sjofel skal være flertall skal resultere i 9 svar om Hansens skrivefeil. Og til deg Ragon,ser ikke at du har fått respons på ditt spørsmål. Jeg har F og R på de to nederste bb i guider, men vet ikke om det er riktig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...