Gå til innhold

Nr 578 Feil i kryssordet

Tom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal vi virkelig bruke dette forumet til å pirke på rettskriving? Da får besservisserne fullt opp å gjøre. Foreslår at vi bruker energien på å hjelpe hverandre med løsninger.

({$editedMessage} 13.04.17 09:39)

Enig.Uten å blande meg inn i diskusjonen om å venne seg til, er vel rettskrivning det kryssord handler om? Det sies at det de eldre er best på er Ord. Da forventer vi at kryssord er ortografisk og grammatikalsk riktige. Hvis Hansen gjør en blemme nå og da, hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi virkelig bruke dette forumet til å pirke på rettskriving? Da får besservisserne fullt opp å gjøre. Foreslår at vi bruker energien på å hjelpe hverandre med løsninger.

({$editedMessage} 13.04.17 09:39)

Og fortsatt God Påske til dere alle!Sliter fortsatt med "guider" helt til høyre loddrett. Mangler blindbokstavene.

({$editedMessage} 14.04.17 20:04)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gammelt ordtak som min brukte å si : " han syntes født for bagateller, og noe stort han ble ei heller". Enig med Odnyst, dette er bare småting å hefte seg med. Trur de fleste som løser Hansenkryssord klarer å finne ut av disse ubetydelige småfeilene. Gleder meg til dobbeltkryssord i morra. God påske til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er unødvendig at en opplysning som Tom kommer med om at sjofel skal være flertall skal resultere i 9 svar om Hansens skrivefeil. Og til deg Ragon,ser ikke at du har fått respons på ditt spørsmål. Jeg har F og R på de to nederste bb i guider, men vet ikke om det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...