Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- skrev (På 17.4.2017 den 12.39):

Ja, og det er ikke første gang heller.

(jeg har fått "min" bekreftet).

Øvre venstre hjørne har mange løsninger.

Med unntak av 8V, tok jeg for meg de ordene her i leksikonet som kunne være aktuelle. Jeg fikk da et håndterlig antall bokstaver i krysningene med 8V.

Jeg gikk så til patentstyret.no og foretok bokstavsøk (på samme måte som i Bokmålsordboka). Jeg var vel kanskje halvferdig med søkene da jeg hadde en håndfull registrerte varemerker.

Jeg er usikker på min løsning av 34V. Jeg har 2.b.lik 7.b. i 29V, 4.b.lik 6.b. i 27V, og 6.b.lik 4.b.i 32V.

Fortsetter under...

- skrev (På 17.4.2017 den 12.22):

ricjon,

etter min løsning får du nok ikke kjøpt 8V på noe apotek.

(er et kunststoff).

Jeg har heller ikke andre bokst.på 1L lik siste på 17V.

Takk for god hjelp. "Mitt"registrerte varemerke kommer fra en italiensk idrettsmann, finnes i register over reg varemerker og passer med resten. Navnet finnes l leksikonet her, så jeg satset på dette, og har sendt inn. Takk for fod hjelp underveis og nå skjerpes pennen til neste nummer. 🔦✏️🔎

- skrev (På 18.4.2017 den 8.01):

Jeg har det samme (forutsatt at vi har lik løsning av 29V, 27V oh 32V).

Regner med at 20L ikke har mange alternative svar, og da er vel 4.b. i 34 også den samme som 2.b. i 20L. 2.bokstav i 34 er også den samme som siste i 27.

Noen som har andre løsninger?

Selv fant jeg "mitt" varemerke i Ordnett ved å søke på - you guessed it - "varemerke". Prøvde først "reg. varemerke", men av en eller annen grunn kommer da bare enkelte av artiklene som inneholder den frasen opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...