Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Denne gangen er det ikke linjer nok på innsendingsskjemaet i www.kryssord.no/Hjemmet. Vi kan jo ikke dele løsningen på to skjemaer, for vi kan bare sende inn en gang. Derfor blir det umulig å sende inn på nett denne gangen.

I tillegg er det så liten og trang plass på konkurransekupongen på papir at det blir vanskelig å få plass til all tekst.

Dette er rett og slett for dårlig.

Dette må det gjøres noe med ved en senere utgaver med lange løsninger.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/25357-hjemmet-nr-15-innsending-p%C3%A5-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hulderbo.

Jeg har skrevet til Hjemmet for en god stund siden at ordlyden" Minst 6 ferdig utfylte oppgaver (ikke mesterkryss eller sodoku)legges i konvolutten sammen med denne kupongen.

Du deltar da samtidig i trekninger om enkeltoppgavenes premier.

Hvis man klipper ut kupongen ødelegger man jo mesterkryss.

Hilsen

akok

Hei.

Denne gangen er det ikke linjer nok på innsendingsskjemaet i www.kryssord.no/Hjemmet. Vi kan jo ikke dele løsningen på to skjemaer, for vi kan bare sende inn en gang. Derfor blir det umulig å sende inn på nett denne gangen.

I tillegg er det så liten og trang plass på konkurransekupongen på papir at det blir vanskelig å få plass til all tekst.

Dette er rett og slett for dårlig.

Dette må det gjøres noe med ved en senere utgaver med lange løsninger.

Hei.

Jeg har fått opplyst fra Hjemmet at er det blitt lagt flere linjer på innsendingsskjemaet slik at vi nå kan sende inn løsninger for nr. 15 elektronisk. Det var bra.

Jeg krysser for "minst 6 ferdig utfylte osv" og sender inn hele kryssordmagasinet. Fyller ut kupongene.

Jeg sender vanligvis inn de oppgavene som der er hele oppgaver på begge sider kupongen med mesteren på baksiden.Da blir det 4 ark i en liten avlang konvolutt,og klarer meg med 13 i porto.

(men ikke denne gangen med 5 ark.Det ble akkurat over 20 gr)

({$editedMessage} 10.04.17 17:18)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...