hiknoph Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nederst til høyre. Finner ikke noen løsning. Har det noe med pai å gjøre? Finner heller ingen mening med Spedkalven: Jurhavend? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Mulig en bruker pasta i pai, ikke vet jeg. På spedkalv har jeg det samme e som siste bokstav. Om noen kan si meg hva løsningsordet betyr blir jeg imponert, forutsatt at jeg har rett løsning. ({$editedMessage} 05.02.17 21:57) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LIv O Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Samme her. Loddrett høyt oppe til høyre "løperess" Finner ikke noe fornufrig på YI.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Etiopisk løper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LIv O Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Takk😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulligan Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Mulig en bruker pasta i pai, ikke vet jeg. På spedkalv har jeg det samme e som siste bokstav. Om noen kan si meg hva løsningsordet betyr blir jeg imponert, forutsatt at jeg har rett løsning. ({$editedMessage} 05.02.17 21:57) Svarordet er nok et ordspill til 'daghavende'... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ok. :) Gir jo mening da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hansens løsning er vel bare et fantastisk morsomt ordspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jourhavende? Uten o. ({$editedMessage} 06.02.17 20:41) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Nederst til høyre. Finner ikke noen løsning. Har det noe med pai å gjøre? Finner heller ingen mening med Spedkalven: Jurhavend? Les stikkordet som ett ord i stedet for to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.