essem Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Høyre hjørne, 11 opp, 3 inn. Får ikke min løsning til å rime. Tredje siste bokstav satser jeg på N, har V som femte siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirtsa Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Har satset på det samme . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Høyre hjørne, 11 opp, 3 inn. Får ikke min løsning til å rime. Tredje siste bokstav satser jeg på N, har V som femte siste. Samme som min løsning. akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Må være noe som Hansen har funnet opp, nytter ikke å Google eller se i ordbok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nærmest gjette, noe som kua har først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Men det er jo fantastisk funnet på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari S Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Utrolig, er det noe rart man blir glad i Hansens kryssord- for en fantasi! Kari S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Bør vel ha ord som når de blir satt sammen gir mening? Er nå min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.