Tom Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 12 inn fra høyre øverst.Det ser ut til at godeste Hansen har stokket om på 4. og 6. bokstav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LIv O Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Enig med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 12 inn fra høyre øverst.Det ser ut til at godeste Hansen har stokket om på 4. og 6. bokstav. Se under...i "strengen" merket 566... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 I "strengen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Det er alltid lurt å kikke litt nedover på tidligere diskusjoner før man spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg gjør alltid det,men det er ikke alltid "strengen" Er forståelig. Det du skriver over her, kikke litt nedover er bedre enn "strengen" Vi driver vel ikke med programmering her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg beklager at jeg prøvde å hjelpe....de fleste som benytter denne siden vet hva en "streng" er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg vet hva en streng er ved programmering. Du har ikke vært så nedlatende ved svar her i forumet før. Streng kan være så mangt. Tenker på noe som jeg leste i Det Beste en gang i ungdommen. Den som vet...snakker om bruker ord som folk forstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.