elindblo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Som fysiker mener jeg at denne gangen har antakelig Hansen overgått seg selv i størrelsesorden. Løsningsordet for MÅL ble et mål for masse på en million tonn. Slike størrelser er til og med uegnet til å beskrive uønskede svigermødre. Hvor jeg er i kryssordet er av underordnet betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hvis det 8 ovenfra og helt til høyre du mener vil jeg heller si at det tvert imot er en ytterst liten vekt. Tror du også denne gangen var litt rask med å omtale Hansens løsninger som underlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
safe1 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Men blir det da t som blir første bokstav i det omtalte mål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Nei, M. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Hvis det 8 ovenfra og helt til høyre du mener vil jeg heller si at det tvert imot er en ytterst liten vekt. Tror du også denne gangen var litt rask med å omtale Hansens løsninger som underlige. Takker for korreksen! Jeg bøyer meg i støvet! Det er er menneskelig å feile sa pinnsvinet, det krabbet ned fra hårbørsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Men har man agn på pilken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirk Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Javisst kan man det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Men har man agn på pilken? I vårt langstakte land med laaang kystlinje finnes det sikkert mange lokale fisketradisjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Men har man agn på pilken? Spesielt om en fisker på svært dypt vann. Men funker godt på grunna og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.