Anne-K Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 5 opp ,venstre side ? Strever med første del Bokstav 1 og 6 ??Har u ----g , Kan noen si hva som er rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Har det samme - selv om det virker litt uforståelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveijk Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 5 opp ,venstre side ? Strever med første del Bokstav 1 og 6 ??Har u ----g , Kan noen si hva som er rett? Antar det er en betegnelse på en person hvis oppførsel kan være konfliktskapende. Mvh, Sveijk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Spiker'n på hodet, (Soldaten) Sveijk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 5 opp ,venstre side ? Strever med første del Bokstav 1 og 6 ??Har u ----g , Kan noen si hva som er rett? Drister meg til å skrive hele ordet som jeg har,men helt uforståelig for meg---uslingadferdsetslag. kan noen rettlede meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robkry Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Du mener vel ...utslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Tusen takk for hjelpen.Visste at noe var riv ruskende galt--- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.