buste Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hei og Godt Nyttår! Ukens oppgave var grei, men jeg synes at 1L "skurrer litt". Hvis mitt svar er rett, burde stikkordet heller være Bearbeidet fisk, eller Fiskeprodukt.Eller tar jeg feil? Finnes det virkelig en fisk som heter dette? Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Det står jo bare "fisk" og ikke "navn på fisk", så han har vel dekning for det, selv om det er litt spesielt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Takk, da satser jeg på det stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Det gjør jeg også. Jeg smilte litt da jeg fant løsningen. Nyheim kan være en lurendreier :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 De smaker jo fortreffelig - ToreB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.