Lødingpia Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 God jul til dere alle her. Vært alene i dag, så jeg mangler bare 1 bokst. Får følge med her i ny og ne om d er noen som har hørt om den planten. Fortsatt fin jul og lykke t med den doble Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Kan ikke huske at det var noen problemer med den doble. Hvor er planten din? Og slutter meg til: GOD JUL til dere alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 God jul til dere alle her. Vært alene i dag, så jeg mangler bare 1 bokst. Får følge med her i ny og ne om d er noen som har hørt om den planten. Fortsatt fin jul og lykke t med den doble Hansen. Fortsatt god jul, Lødingpia! Hvis planten din er loddrett i 1. linje midt på venstre side, finner du den i herværende leksikon! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 God jul til dere alle her. Vært alene i dag, så jeg mangler bare 1 bokst. Får følge med her i ny og ne om d er noen som har hørt om den planten. Fortsatt fin jul og lykke t med den doble Hansen. ...og favorittfisken er med! Fortsatt god jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lødingpia Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Kan ikke huske at det var noen problemer med den doble. Hvor er planten din? Og slutter meg til: GOD JUL til dere alle! Fant planten, men D må være feil at D står adv 8. Linje vanntett, første linje loddrett. Skal vel være pronomen? Ellers var den ikke så veldig vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lødingpia Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Fortsatt god jul, Lødingpia! Hvis planten din er loddrett i 1. linje midt på venstre side, finner du den i herværende leksikon! Lykke til! Ikke den,men takk! Fant foresten planten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 ...og favorittfisken er med! Fortsatt god jul! Til Lødingpia: husk at med betydningen "allerede" blir det adverb! Favorittsporten er også med! God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lødingpia Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Tenkte ikke så langt, men du har jo rett. Ja sporten har jeg drømt om i mange år, men tør ikke. SNUFS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.