elindblo Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Loddrett. 14 ned, 11 inn fra høyre. Her står jeg inntil videre fast. Jeg tror at BB er O,O, Men får ikke dette til å passe i kryssende fjell. Kan det hende at fjellet (er så lite at det) ikke står her i leksikonet? Eller er jeg helt på jordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phafn Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Blindbokstavene kan også være oa, men jeg finner ikke fjell som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 Ja, det fant jeg også ut. Kanskje noen lokalkjente kryssordløsere kan komme oss til unnsetning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Er ikke sikker, men tror bb i fjellet skal være S og O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Enig - men den vanlige skrivemåten er uten J. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 Vel, med 6 bokstaver i fjell finner jeg BB P,L eller S,L. Inntil videre satser jeg på det! Takk for hjelpen så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Du mener vel S,O? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerhoydal Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Slogen (slogjen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Så "flink" du er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerhoydal Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 ......måtte googla , men takk for fine tilbakemelding , skjeld... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.