skjeld Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Slektning helt til venstre, 14 fra toppen. Ifølge mine ordbøker skal løsningen enten skrives med en T, eller uten L - slik at det er satt av en bokstav for mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg tror du kan skrive med to T'er og en L.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Det står her i leksikonet, men ikke i noen ordbøker på ordnett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Ordet fins med både en og to t-er på kryssord.org også, så da satser jeg på at begge deler er gangbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.