Elinw Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Jeg tror det mangler en r til slutt i nøkkelordet 1L.
lilliken Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Det mener jeg også. Dessuten tror jeg det er en dobbeltløsning på 8L: 2. bokstav kan være lik både 1. og 7. bokstav i 18V. Jeg lurer inn 2 bokstaver i ruten, men er alltid litt usikker på om det er greit å gjøre. Hva gjør dere andre i sånne situasjoner?
toreb Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Ja,uten tvil Enig, jeg hadde lenge en S på slutten, men da ville ingenting stemme. Med en R finner man gjerne en øy som ligger lengst vest i vårt nordligste fylke, tror jeg. Det er en dobbeltløsning på 8L ser det ut som - jeg pleier alltid å være uheldig ikke å velge den som kryssordforfatteren mener er mest korrekt- jeg vet ikke hva som er lurest å gjøre her - bortsett fra å skrive inn den mest omtalte eller det største slaget målt i antall falne krigere. Kanskje det slaget som har hatt størst historisk betydning. Hvem vet? ToreB. ({$editedMessage} 03.12.16 18:38)
Aksel1 Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Hei! På forespørsel om hvilke(n) løsning(er) som blir godkjent(e) på 8. loddrett – når to alternativer dekkes innenfor stikkordet – og passer med de sikre bokstavene, svarer Nyheim at begge slagstedene godkjennes. Da vet vi det. Fortsatt god advent! Vh Aksel H.
iahaugen Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Jeg tror det mangler en r til slutt i nøkkelordet 1L. Eg trudde faktisk det var ein T som mangla ???? Innlegget gjeld 1 loddrett ({$editedMessage} 05.12.16 07:32)
iahaugen Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Jeg tror det mangler en r til slutt i nøkkelordet 1L. Eg trudde faktisk det var ein T som mangla ???? Innlegget gjeld 1 loddrett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå