buste Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hei! Er det bare jeg som har problemer med denne fisken ? 7 inn fra høyre, 12 nedenfra. Jeg mener å ha alt unntatt BB, det begynner med S. Tips å få? MVH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famor Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hansen er og blir en luring. Egentlig ikke en fisk, men...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Takk, jeg har prøvd med en U, men synes det er litt søkt, selv til å være Hansen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Prøv med en E, kanskje det klinger bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 I dag må jeg visst ha det inn med teskje! Er dette feil? Avslutte= TERMINERE Insekt= TSETSEFLUE? Golfpluggen=PEGEN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Alt riktig, men vi skal vel kanskje ikke legge ut hele svarord her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Men serfor? Hva er det for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Alt riktig, men vi skal vel kanskje ikke legge ut hele svarord her?? Beklager, pleier ikke å gjøre det, ble noe stresset for å bli ferdig før sjakk-Carlsen skal i ilden med en mye større og viktigere utfordring. Ønsker han lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Men serfor? Hva er det for noe? Som nevnt over: Bytt ut e'n med en u!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Beklager, pleier ikke å gjøre det, ble noe stresset for å bli ferdig før sjakk-Carlsen skal i ilden med en mye større og viktigere utfordring. Ønsker han lykke til!! Hva er det vi forer seler med?? Bruk E. Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Som nevnt over: Bytt ut e'n med en u!!!! Takk for hjelpen, men det var foreslått både E og U, så jeg ble vel litt forvirret.Vi får være litt tålmodige med hverandre, ellers så trenger ingen å svare, selv om jeg er veldig takknemlig for all hjelp jeg får! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hva er det vi forer seler med?? Bruk E. Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!! Å, takk, nå ser jeg at jeg hadde feil en bokstav i kryssende NERVØS!! Nå lyder det riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Feil 2 bokstaver, hadde jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Da gikk det endelig opp et lys for meg. Av og til plager man både seg selv og andre unødig! Takk for alle innspill! MVH buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hva er det vi forer seler med?? Bruk E. Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!! ...oi, jeg ser at du har rett, karlo...sånn går det i gledesrusen over at favorittfisken er "oppstanden".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Fisk kan spises av mange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Og skal være så sunt... Enda bedre; Magnus viste seg fram fra sin beste side! Gjett om det var stemning i klubben!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.