buste Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Hei! Er det bare jeg som har problemer med denne fisken ? 7 inn fra høyre, 12 nedenfra. Jeg mener å ha alt unntatt BB, det begynner med S. Tips å få? MVH.
famor Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Hansen er og blir en luring. Egentlig ikke en fisk, men......
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Skrevet 30. november 2016 Takk, jeg har prøvd med en U, men synes det er litt søkt, selv til å være Hansen!
karlo Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Prøv med en E, kanskje det klinger bedre...
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Skrevet 30. november 2016 I dag må jeg visst ha det inn med teskje! Er dette feil? Avslutte= TERMINERE Insekt= TSETSEFLUE? Golfpluggen=PEGEN?
karlo Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Alt riktig, men vi skal vel kanskje ikke legge ut hele svarord her??
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Skrevet 30. november 2016 Alt riktig, men vi skal vel kanskje ikke legge ut hele svarord her?? Beklager, pleier ikke å gjøre det, ble noe stresset for å bli ferdig før sjakk-Carlsen skal i ilden med en mye større og viktigere utfordring. Ønsker han lykke til!!
jakest Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Men serfor? Hva er det for noe? Som nevnt over: Bytt ut e'n med en u!!!!
karlo Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Beklager, pleier ikke å gjøre det, ble noe stresset for å bli ferdig før sjakk-Carlsen skal i ilden med en mye større og viktigere utfordring. Ønsker han lykke til!! Hva er det vi forer seler med?? Bruk E. Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!!
aliko Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Som nevnt over: Bytt ut e'n med en u!!!! Takk for hjelpen, men det var foreslått både E og U, så jeg ble vel litt forvirret.Vi får være litt tålmodige med hverandre, ellers så trenger ingen å svare, selv om jeg er veldig takknemlig for all hjelp jeg får! :)
aliko Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Hva er det vi forer seler med?? Bruk E. Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!! Å, takk, nå ser jeg at jeg hadde feil en bokstav i kryssende NERVØS!! Nå lyder det riktig!
buste Skrevet 30. november 2016 Forfatter Skrevet 30. november 2016 Da gikk det endelig opp et lys for meg. Av og til plager man både seg selv og andre unødig! Takk for alle innspill! MVH buste
jakest Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Hva er det vi forer seler med?? Bruk E. Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!! ...oi, jeg ser at du har rett, karlo...sånn går det i gledesrusen over at favorittfisken er "oppstanden"....
karlo Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Og skal være så sunt... Enda bedre; Magnus viste seg fram fra sin beste side! Gjett om det var stemning i klubben!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå