Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det bare jeg som har problemer med denne fisken ? 7 inn fra høyre, 12 nedenfra. Jeg mener å ha alt unntatt BB, det begynner med S. Tips å få?

MVH.

Fortsetter under...

Skrevet

I dag må jeg visst ha det inn med teskje! Er dette feil?

Avslutte= TERMINERE Insekt= TSETSEFLUE? Golfpluggen=PEGEN?

Annonse

Skrevet

Alt riktig, men vi skal vel kanskje ikke legge ut hele svarord her??

Beklager, pleier ikke å gjøre det, ble noe stresset for å bli ferdig før sjakk-Carlsen skal i ilden med en mye større og viktigere utfordring. Ønsker han lykke til!!

Skrevet

Beklager, pleier ikke å gjøre det, ble noe stresset for å bli ferdig før sjakk-Carlsen skal i ilden med en mye større og viktigere utfordring. Ønsker han lykke til!!

Hva er det vi forer seler med?? Bruk E.

Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!!

Skrevet

Som nevnt over: Bytt ut e'n med en u!!!!

Takk for hjelpen, men det var foreslått både E og U, så jeg ble vel litt forvirret.Vi får være litt tålmodige med hverandre, ellers så trenger ingen å svare, selv om jeg er veldig takknemlig for all hjelp jeg får! :)

Skrevet

Enig med deg buste, skal ned i klubben nå for å se Magnus sammen med klubbvenner! Dette blir spennende!!!

Å, takk, nå ser jeg at jeg hadde feil en bokstav i kryssende NERVØS!! Nå lyder det riktig!

Annonse

Skrevet

Da gikk det endelig opp et lys for meg. Av og til plager man både seg selv og andre unødig! Takk for alle innspill!

MVH buste

Skrevet

...oi, jeg ser at du har rett, karlo...sånn går det i gledesrusen over at favorittfisken er "oppstanden"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...