elindblo Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Vannrett, 10 ned, 4 inn fra venstre. Jeg finner ingen musiker med mine 6 bokstaver, men det finnes en med 7 bokstaver hvor 2. bokstav er H og ellers likt med min løsning. Men det finnes en journalist med mine 6 bokstaver. Jeg satser på journalist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Joda, musikeren finnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Vannrett, 10 ned, 4 inn fra venstre. Jeg finner ingen musiker med mine 6 bokstaver, men det finnes en med 7 bokstaver hvor 2. bokstav er H og ellers likt med min løsning. Men det finnes en journalist med mine 6 bokstaver. Jeg satser på journalist! Har gjort det samme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phafn Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Fornavnet er Dieter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 ... eller Jesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Ja. Jesse Ehrlich og Dieter Ehrlich, men ikke noen Jesse Erlich eller Dieter Erlich. Men jeg takker for alle innleggene i debatten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Det finnes en med fornavn Gabriel med etternavn uten h som jeg finner når jeg googler. Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Og det finnes flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.