elindblo Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Vannrett, 10 ned, 4 inn fra venstre. Jeg finner ingen musiker med mine 6 bokstaver, men det finnes en med 7 bokstaver hvor 2. bokstav er H og ellers likt med min løsning. Men det finnes en journalist med mine 6 bokstaver. Jeg satser på journalist!
Anne-K Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 - skrev (På 26.11.2016 den 12.49): Vannrett, 10 ned, 4 inn fra venstre. Jeg finner ingen musiker med mine 6 bokstaver, men det finnes en med 7 bokstaver hvor 2. bokstav er H og ellers likt med min løsning. Men det finnes en journalist med mine 6 bokstaver. Jeg satser på journalist! Har gjort det samme!
elindblo Skrevet 26. november 2016 Forfatter Skrevet 26. november 2016 Ja. Jesse Ehrlich og Dieter Ehrlich, men ikke noen Jesse Erlich eller Dieter Erlich. Men jeg takker for alle innleggene i debatten!
Kleo Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Det finnes en med fornavn Gabriel med etternavn uten h som jeg finner når jeg googler. Kleo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå