Anne-K Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 1 ned -2 inn fra venstre ?Midten er noe rar hos meg ! Bokstavene 15 ,16 ,17 ??? Har k-j-e ?? hjelp å få ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg har prøvd med -kjerne- det passer ihvertfall med orda rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Jeg har det samme,men synes det høres så rart ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Det er vel ei grei målgruppe for produsenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg har det samme,men synes det høres så rart ut!! Jeg har også -kjerne-, men det må nok forstås i betydningen -hoved- i denne forbindelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.