igina Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 9 nedover, 16 inn fra høyre, komponist. BB? Langordene til venstre, husmor og glassmester. F.eks. Tallin, ---RE-.Resten har jeg. Bib. person, de tre første?
janat Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 I Tallin bor det estere. Den bibelske personen begynner på de to første bokstavene i alfabetet. Den bibelske personen har Hansen brukt tidligere. Komponisten står jeg fast på. Jeg har TE-APLE-ER. Her trenger jeg hjelp.
lucifus Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Det er ikke navnet på en komponist, men hva han driver med. Typisk Hansen-ord
igina Skrevet 23. november 2016 Forfatter Skrevet 23. november 2016 Takk for hjelpen. Jeg var en NARR, skulle vært et NAUT.
toe Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 I Tallin bor det estere. Den bibelske personen begynner på de to første bokstavene i alfabetet. Den bibelske personen har Hansen brukt tidligere. Komponisten står jeg fast på. Jeg har TE-APLE-ER. Her trenger jeg hjelp. I Tallinn bor det estere. Jeg får likevel ikke løsningsordet til å bli brukbart. Jeg har ESTE--JERBY. Noen tips å få ?
-juni2 Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Bytt R ut med M (det loddrette dyret er feil)
mutt Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 I Tallin bor det estere. Den bibelske personen begynner på de to første bokstavene i alfabetet. Den bibelske personen har Hansen brukt tidligere. Komponisten står jeg fast på. Jeg har TE-APLE-ER. Her trenger jeg hjelp. Det er nok en temapleier.
imol Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 I Tallinn bor det estere. Jeg får likevel ikke løsningsordet til å bli brukbart. Jeg har ESTE--JERBY. Noen tips å få ? ...bor hjemme i tallin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå