karlo Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Helt enig !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torild1 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! Så hjertens enig!! Løser ingen andre kryssord, syns de er gørr kjedelige. Å så godt med det kryssordbladet - det er godt å ha når onsdag/lørdagskryss er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! Tiltredelse!!! Og han vedgår sine feil når han får vite om de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! Kloke ord! Jeg setter imidlertid et spørsmålstegn ved notdel, som slutter nederst, 8 inn fra venstre.Tredje siste bokstav blir i, men skulle antakelig vært l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisemor Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 I er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det kan diskuteres, hvis en vil ha noe fornuftig på kryssende kontroll må en velge i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! Helt enig! Selv har jeg ofte lurt på hvordan han får det til, og at han i del hele tatt får tid til alt dette. Også alle disse lange løsningsordene som beskriver stikkordet så treffende hver gang! En gang for mange år siden greide jeg så vidt å lage et kryssord til min far. Men det var vanskelig å få til å "gå opp". Jeg husker at far ikke var var særlig glad for løsningsordet mitt på "rop" som ble "gåsehyl". Fortsatt lykke til, Hansen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det kan diskuteres, hvis en vil ha noe fornuftig på kryssende kontroll må en velge i. Du står selvsagt fritt til å velge hva du vil, men en teine blir ikke en del av en not av den grunn. ({$editedMessage} 12.11.16 23:35) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torild1 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Trur Hansen har sitt på det tørre. Googlet grunnteine, og finner det nevnt i forbindelse med sterkt tau som er brukt i oppdrettsnæringen - sammen med not og snurpeline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famor Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! Slutter meg til all ros av Hansen. Det er vel helt utenkelig med en onsdag/lørdag uten kryssordene hans! Skriver til og med opp i kalenderen min når neste nummer av Kryssordbladet er til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Helt enig.En onsdag eller lørdag uten Hansen da er det noe som mankerer,bare MÅ ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddwaag Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Du står selvsagt fritt til å velge hva du vil, men en teine blir ikke en del av en not av den grunn. ({$editedMessage} 12.11.16 23:35) Har 40 års fartstid som fisker men har aldri hørt om grunnteine. Grunntelne derimot er noe som alle fiskere vet hva er. Så jeg er enig med deg Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ranina Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg har registrert at enkelte ergrer seg kraftig over at uregelmessigheter av og til forekommer hos vår venn Hansen. Andre bare tipser om det, til generell hjelp. Denne gangen (882) er den så vidt jeg kan se feilfri, og da bør vi også berømme det. Jeg tror neppe han har noe tid til korrekturlesing, han produserer sitt eget kryssordblad i tillegg til i Dagbladet hver onsdag og lørdag året rundt, og har sikkert også andre gjøremål. Jeg vil rette en stor takk til ham for sånn middels vanskelige, finurlige,artige og faktisk også til tider lærerike kryssord! Og for om omskrive Pompel og Pilt; Bedre med Hansen med småfeil enn ingen Hansen! ros ham,de små feilene gjør det bare mer spennende. stor takk og klem til vår Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famor Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Har 40 års fartstid som fisker men har aldri hørt om grunnteine. Grunntelne derimot er noe som alle fiskere vet hva er. Så jeg er enig med deg Tom Har også googlet på grunnteine, det er faktisk noe om heter det. Men det er også noe som heter flåTELNE, så det er mulig noen blander sammen begrepene her? Hansen vet nok hva han gjør, selv om noen få "tyrkkleifer" forekommer, men det kan vi vel leve med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 På Google finner man mye rart, men på SNL står det forklaring på grunntelne (og ingenting om grunnteine)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.