oddrunthorsen Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Øverste linje, midt på siden: Er det en feil her??? Jeg mener løsningen skal være Eastwood, men jeg får Esatwood!!!! Glad for hjelp!!!
odnyst Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Tja, 3. bokstav er jo blind da, så der kan du bruke hva du vil. Så må du vel finne en annen løsning på rådgivning.
jakest Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Øverste linje, midt på siden: Er det en feil her??? Jeg mener løsningen skal være Eastwood, men jeg får Esatwood!!!! Glad for hjelp!!! Du har riktig løsning, oddrunthorsen, men du må sjekke løsningen på kryssende langord "lovgivning!: I Norge er det Stortinget som er lovgivende forsamling. Finn et annet ord for "storting" og de (stortingsrepresentantene) som "sitter" der...så ser du at løsningen stemmer..med EAST osv... ({$editedMessage} 24.10.16 22:52)
oddrunthorsen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Skrevet 24. oktober 2016 Talk og takk og takk igjen😊👌😊
oddrunthorsen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Skrevet 24. oktober 2016 Du har riktig løsning, oddrunthorsen, men du må sjekke løsningen på kryssende langord "lovgivning!: I Norge er det Stortinget som er lovgivende forsamling. Finn et annet ord for "storting" og de (stortingsrepresentantene) som "sitter" der...så ser du at løsningen stemmer..med EAST osv... ({$editedMessage} 24.10.16 22:52) Talk og takk og takk igjen😊👌😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå