Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt meg helt fast på 10v: Angriper. Innbiller meg at det kanskje har noe med fotball å gjøre. Eller er jeg "helt på jordet"? Har foreløpig fjerde og sjette bokstav like. Åttende bokstav kan jo være flere ting. Takknemlig for hint.

Skrevet

Hei.

Det har ingenting med fotball å gjøre. Søk på overfallsmann i dette forumet. Jeg har fjerde og siste bokstav like.

({$editedMessage} 24.10.16 13:57)

Skrevet

Hei igjen.

13 vannrett finner du i Øvrebøs store kryssordbok og 1 loddrett finner du ved bokstavsøk i kryssordhjelpen ordnet.no. som peker deg videre til SNL.

Skrevet
  - skrev (På 24.10.2016 den 12.44):

Takk for det. Har prøvd med den løsningen, men får det ikke til å gå opp med 1L og 13V.

1L: søk på landskapsform i SNL (Sør-Kina).

13V: søk på italiensk biskop her inne. Bekreftelse på at vedkommende er helgen finner du wikipedia.

Skrevet
  - skrev (På 24.10.2016 den 13.14):

Hei igjen.

13 vannrett finner du i Øvrebøs store kryssordbok og 1 loddrett finner du ved bokstavsøk i kryssordhjelpen ordnet.no. som peker deg videre til SNL.

Hei, 13 står også i D.Danielsen KryssordXperten, for

den som ikke har Øvrebø.

Skrevet
  - skrev (På 24.10.2016 den 13.16):

1L: søk på landskapsform i SNL (Sør-Kina).

13V: søk på italiensk biskop her inne. Bekreftelse på at vedkommende er helgen finner du wikipedia.

Hei dere. Tusen takk til alle de gode hjelperne. Da kom jeg i mål. Men jeg burde nok ha klart dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...