Elinw Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg sliter med å finne 6V - har A?D?L og 13V - har S?N?. Er dette feil? Takknemlig for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Dette trenger vi nok mer tid på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnbra Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg sliter med å finne 6V - har A?D?L og 13V - har S?N?. Er dette feil? Takknemlig for tips. Eg hadde fyrst same bokstavane som deg, men har komme til at ogso A?D?D og S?A? kan nyttast. Einaste haken er at dette eigentleg ikkje har ført meg vidare ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg tror du er inne på noe, arnbra. Jeg fant er varemerke for hermetikk som passer med bokstavene. Det er visstnok en vanlig benevnelse på en bestemt type hermetikk. ({$editedMessage} 15.10.16 14:33) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Eg hadde fyrst same bokstavane som deg, men har komme til at ogso A?D?D og S?A? kan nyttast. Einaste haken er at dette eigentleg ikkje har ført meg vidare ... arnbra, muligens er svaret på 6V en som ikke lenger lever?, men når det gjelder hermetikken er jeg fortsatt langt unna. jeg har også S?A?. ToreB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Hint: et litt negativt ladet ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnbra Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Betre seint enn aldri (sette Eksperten nr. 41 "på pause" i går): Mange takk til Elinw for matnyttige tips vedrørande 13 vassrett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hint: et litt negativt ladet ord Mange takk for greie tips Elinw, men jeg står fortsatt fast med utgangspunkt i dine tips, men jeg har funnet to andre hermetikk merkevarenavn som passer med S?A? - ett av disse to er fra en hermetikkfabrikk i Østfold og ett annet er et tidligere navn på en stat i Asia. Men jeg tviler på om disse alternativene er helt korrekte. Toreb (Meldingen ble redigert 17.10.16 11:10) ({$editedMessage} 17.10.16 18:15) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Skulle gjerne hatt e-post-adressen din, toreb, slik at jeg kunne sende tips som røper litt mer. Men Monty python har en morsom sketsj om dette som ligger på Youtube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det hender av og til at jeg står fullstendig fast, og det er tilfelle denne gangen. Samtidig er man jo ganske nysgjerrig på svaret. Det er mulig jeg fant en løsning for ett minutt siden - i dagens IT-liv har det kanskje noe med uønskede e-brev å gjøre? (Meldingen ble redigert 18.10.16 11:16) ({$editedMessage} 18.10.16 14:35) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.