Gå til innhold

Ekspertkryssord 41 av Oddvin Nyheim

Elinw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sliter med å finne 6V - har A?D?L og 13V - har S?N?. Er dette feil? Takknemlig for tips.

Eg hadde fyrst same bokstavane som deg, men har komme til at ogso A?D?D og S?A? kan nyttast. Einaste haken er at dette eigentleg ikkje har ført meg vidare ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde fyrst same bokstavane som deg, men har komme til at ogso A?D?D og S?A? kan nyttast. Einaste haken er at dette eigentleg ikkje har ført meg vidare ...

arnbra, muligens er svaret på 6V en som ikke lenger lever?, men når det gjelder hermetikken er jeg fortsatt langt unna. jeg har også S?A?. ToreB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hint: et litt negativt ladet ord

Mange takk for greie tips Elinw, men jeg står fortsatt fast med utgangspunkt i dine tips, men jeg har funnet to andre hermetikk merkevarenavn som passer med S?A? - ett av disse to er fra en hermetikkfabrikk i Østfold og ett annet er et tidligere navn på en stat i Asia. Men jeg tviler på om disse alternativene er helt korrekte. Toreb

(Meldingen ble redigert 17.10.16 11:10)

({$editedMessage} 17.10.16 18:15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender av og til at jeg står fullstendig fast, og det er tilfelle denne gangen. Samtidig er man jo ganske nysgjerrig på svaret. Det er mulig jeg fant en løsning for ett minutt siden - i dagens IT-liv har det kanskje noe med uønskede e-brev å gjøre?

(Meldingen ble redigert 18.10.16 11:16)

({$editedMessage} 18.10.16 14:35)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...