evabo Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Rart at by på Kypros, med kjent Afrodite-tempel, ikke står i leksikonet. Mange "nye" i frukt og grønnsaker. På tide med en oppgradering?
anne. Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Har inntrykk av at mange synonymer forsvant da systemet ble oppgradert her inne. Veldig ofte får en fler valg i xord2 enn her.
Tiger X Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 - skrev (På 7.10.2016 den 14.11): Rart at by på Kypros, med kjent Afrodite-tempel, ikke står i leksikonet. Mange "nye" i frukt og grønnsaker. På tide med en oppgradering? Vet ikke hvilket kryssord dette gjelder, men ser at den aktuelle byen her på kryssord.no bare er oppført med det som er den offisielle engelske skrivemåten. På norsk skrives navnet nå som regel med én bokstav mindre, hvilket er i tråd med Språkrådets anbefalte transkribering av bokstaven phi fra 2001: http://www.sprakradet.no/localfiles/ars01.pdf
odnyst Skrevet 12. oktober 2016 Skrevet 12. oktober 2016 Hei! Hvis man tror man finner en feil i leksikonet, er "Spør Morten" riktig forum. Da blir feilen rettet ganske raskt. (Dersom det virkelig er en feil da).
odnyst Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Vet ikke hva du mener med "svarende person",akok, men hver gang jeg har påpekt en feil i leksikonet, har det blitt rettet opp umiddelbart.
akok Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Det jeg mente er jo at man ikke får svar fra Morten lenger.
odnyst Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Det stemmer at man ikke får svar hver gang, men det viktigste er vel at feilen blir rettet? Hvis du blar tilbake i Mortens forum, vil du se at jeg har fått svar på flere innlegg, siste gang 13.10. d.å.
akok Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Hei igjen. Allikevel så er han hyggelig hvis/når man får tak i ham.
Morten Staalstrøm Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Hei Jeg er fortsatt her oppdaterer og retter opp feil som blir sendt fra brukerne. Skal gå gjennom frukt og grønnsaker for å legge inn nye. Morten
evabo Skrevet 4. november 2016 Forfatter Skrevet 4. november 2016 - skrev (På 3.11.2016 den 23.54): Hei Jeg er fortsatt her oppdaterer og retter opp feil som blir sendt fra brukerne. Skal gå gjennom frukt og grønnsaker for å legge inn nye. Morten Så bra :-)
evabo Skrevet 4. november 2016 Forfatter Skrevet 4. november 2016 - skrev (På 3.11.2016 den 23.54): Hei Jeg er fortsatt her oppdaterer og retter opp feil som blir sendt fra brukerne. Skal gå gjennom frukt og grønnsaker for å legge inn nye. Morten Så bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå