Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Bjarte og Hulderbo, takk for svar. Jeg har prøvet Bjartes forslag(som står i Hjemmet) og Hulderbos forslag, kommer ikke inn. Begynner nå å få mistanke om at en må være i Facebook for å komme inn,i så fall synes jeg det ikke går an!Jeg er ikke medlem og akter heller ikke å bli det. Er spent på hvilke svar og reaksjoner vi får.Kari S.

Annonse

Jeg kan heller ikke komme inn på den ovennevnte siden for innsending av løsningene. Mulig det er fordi jeg stort sett bruker Ipad?

Det burde ligget en egen link under domenet "Innsending av blader" slik at de fleste lett kunne funnet det!

Synes det hele begynner å nærme seg en stor farse!

Problemet slik jeg ser det er at de ikke har lagt svarsiden inn under det mest logiske domenet "Innsending av blader". Jeg har forsøkt alle varianter fra nettbrett uten å lykkes (både små og store bokstaver, med og uten http/www osv). Når jeg så prøver fra PC kommer jeg rett til skjemaet med både små og store bokstaver.

Jeg kommer ikke inn på noe skjema.

Bare for ordens skyld siden dette åpenbart skal være mest mulig forvirrende. Løsningskoden lest ovenfra blir da bokstavene i 18v 22l,23l,30l,40v og 45v i Klassiker'n Er dette riktig oppfattet?

Greit å vite hvis jeg skulle slumpe til å komme inn på siden hvor man kan sende inn løsningene ;)

Etter alle innleggene her synes jeg det er litt pussig at ingen melder seg fra kryssord.no for å klare opp i kaoset.

Annonse

Problemet slik jeg ser det er at de ikke har lagt svarsiden inn under det mest logiske domenet "Innsending av blader". Jeg har forsøkt alle varianter fra nettbrett uten å lykkes (både små og store bokstaver, med og uten http/www osv). Når jeg så prøver fra PC kommer jeg rett til skjemaet med både små og store bokstaver.

Takk mofo. Eg kjem fortsatt ikkje inn på svarsida. Har sendt inn ein forespørsel om dei evt. kan legge "NM-svarsida" inn på "Innsending av blader". Eg får berre vente å sjå kva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...