Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kan noen gi meg 1.bokstav i slektsforsker, venstre side vannrett 8 ned. Regner med at det kanskje skal være G, men synes det skurrer litt....

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 2.10.2016 den 7.53):

Hei! Kan noen gi meg 1.bokstav i slektsforsker, venstre side vannrett 8 ned. Regner med at det kanskje skal være G, men synes det skurrer litt....

Det kan bare bli genegransker.

Skrevet
  - skrev (På 2.10.2016 den 8.04):

Det kan vel ikke bli noe annet. Men vi må jo ha med en malplassert E fra kryssende drikk.

Litt for rask, Mente jo G.

({$editedMessage} 02.10.16 14:51)

Skrevet

Riktig og riktig. Jeg har ikke funnet ordet i noen av de oppslagsverk jeg har adgang til, hverken med eller uten den ekstra e-en. Jeg vil kalle det et Hansen-ord.

Skrevet

odyst. siden du har problemer med drikken så har du kansje Ø på første bokstaven og det er i så fall feil ??

Drikken er en type øl.

({$editedMessage} 02.10.16 14:15)

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 2.10.2016 den 12.11):

odyst. siden du har problemer med drikken så har du kansje Ø på første bokstaven og det er i så fall feil ??

Drikken er en type øl.

({$editedMessage} 02.10.16 14:15)

Til Narni: Her florerer misforståelsene. Jeg har verken hatt problemer med drikk eller slektsforsker. akok skrev at den ekstra e-en (4. bokstav) i løsningen på slektsforsker var riktig, og det var det jeg kommenterte.

({$editedMessage} 02.10.16 17:14)

Skrevet
  - skrev (På 2.10.2016 den 12.30):

Hva med en æ som første...

For all del, det var min første tanke også, men får du det til å passe med de to lange loddrette ordene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...