Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde forstått det slik at både Mester og Ukens nøtt nå var gjort om til innsendingsoppgaver.

Så jeg bestilte nytt abo. på bladet.

Stor var skuffelsen da Hjemmet kom idag.

Der er det bare Mester'n som er gjort om.

Har sendt Lyder spørsmål om Ukens nøtt også kommer tilbake som den var.

Om ikke, så blir det ikke til å forlenge abo. når det igjen går ut. Jammen godt jeg ikke tegnet for et helt år.

Æsj asså................

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/24784-hjemmet-mester-og-ukens-n%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble jo så skuffet at jeg bare slang fra meg bladet.

Men når jeg nå ser nærmere på det er det ikka så hakkende gæli allikevel.

En kan sende inn minst 6 ferdigfylte kryssord og være med i trekning på kr 1000.-.

Så med Mester'n i tillegg til dette har det jo blitt et bra blad allikevel-:)).

Annonse

Jeg ble jo så skuffet at jeg bare slang fra meg bladet.

Men når jeg nå ser nærmere på det er det ikka så hakkende gæli allikevel.

En kan sende inn minst 6 ferdigfylte kryssord og være med i trekning på kr 1000.-.

Så med Mester'n i tillegg til dette har det jo blitt et bra blad allikevel-:)).

Gjett hvor Egmont har fått DEN idéen, da? -Tilbud om å sende inn 6 oppgaver og delta i "Jokertrekningen"?

Gjett hvor Egmont har fått DEN idéen, da? -Tilbud om å sende inn 6 oppgaver og delta i "Jokertrekningen"?

Jeg har tenkt å sende inn kun Mester'n for uke 40. Det er det sikkert flere der ute som gjør. Det sies ingenting om at konvolutten skal merkes, slik at man vet hva som er inni? Har spurt redaksjonen om dette, men ikke fått noe svar foreløpig.

Ja, det er det jeg kommer til å gjøre, dersom jeg ikke hører noe før den tid. Men det kan være mange som ikke tenker den tanken når det ikke er gitt noen beskjed om det. Da blir det litt av en jobb å åpne alle konvoluttene og sortere før trekningen. Jeg mener det er noen detaljer som ikke som ikke er helt gjennomtenkt med dette nye opplegget. Bl. a. at det skal krysses av på felleskupongen hvis en har lagt ved 6 utfylte oppgaver. Hadde det ikke vært mer praktisk om det også hadde vært merket av på konvolutten? Men jeg kjenner jo ikke prosedyren for trekningene, det skal jeg innrømme.

hurra!! så fikk vi da en ordentlig oppgave i hjemmet men jeg synes nå at også ukens nøtt kunne bli "ordentlig",selv om det er en liten og ikke så vanskelig oppgave.jeg husker godt tilbake 80/90 tallet da var det bare ukens nøtt.det var litt stas med og i den tiden vant jeg også av Medog til.I dag er det 9 år siden jeg vant, enda jeg sender inn 2 oppgaver hver uke. det er litt rart at den samme personen kan vinne 3 uker etter hverandre.

Med vennlig hilsen kjel

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...