19451945 Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 I dag gjorde jeg noe jeg hadde bestemt meg for ikke å gjøre. Jeg kjøpte Hjemmet!!!!! Hadde vel savna kryssordene,så da var det gjort. For en skuffelse!!!! Skal ikke skje igjen. Ingenting å savne, dessverre. Det var ikke mye man måtte løse før gatene kom på plass. Kjedelig, og med kun 4 bokstaver i Mesteren var det bare å søke i Kryssordhjelperen på Ordnett....voila, der var svaret. Ja, ja, så vet jeg nå det i alle fall. Ingen grunn til å bli fristet en annen gang. Mvh en meget skuffet ex-Hjemmetkryssorddyrker, Randi
LIv O Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Godt å vite at det blir endring fra uke 40. Jeg for min del har kjørt meg fasr i mesteren denne uken, og har gitt opp. Ligger i kongoelven føler jeg burde vært 2 ord, eller er jeg helt på villspor?
evabo Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Har ikke bladet,men du skal kanskje frem til en nasjonalpark . Spør på snl.
LIv O Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Takk, jeg fant det. Hadde først oppdageren, men det passet ikke helt, og var heller ikke riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå