Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hei LIv O.!

21. vannrett: Person som har kunnskap om, er dyktig på, den del av matematikken som gjelder f.eks. linjer og flater.

15. loddrett: Engelsk betegnelse på oljeboringsarbeider; boredekksmann på oljeboringsplattform.

Vh

Aksel H.

Skrevet

Jeg har kjørt meg fast oppe til høyre. 15 loddrett og 21 vannrett skaper problemer. Har noen tips? Takker for hjelp

Jeg fant ingen av disse 2 under stikkordene. Bokstavsøk, enten her inne eller i ordnett/kryssordhjelper er nok det lureste her. 15 L er et importert ord fra oljebransjen. 21 V er et ord som jeg ved første øyekast ikke ville trodd var en person. PS: Dette er ikke skrevet fordi jeg mente å ha et bedre eller utfyllende svar enn Aksel1. Hans svar lå ikke ute her da jeg begynte på mitt. Dette temaet har vært tatt opp her i forumet, derfor dette tillegget.

({$editedMessage} 04.09.16 11:46)

Skrevet

Hei LIv O.!

21. vannrett: Person som har kunnskap om, er dyktig på, den del av matematikken som gjelder f.eks. linjer og flater.

15. loddrett: Engelsk betegnelse på oljeboringsarbeider; boredekksmann på oljeboringsplattform.

Vh

Aksel H.

Takk til dere begge. Jeg havnet på 21 v med det dere foreslo, men kunne ikke finne arbeideren. Skal lete nå og se hvor den dukker opp👍😊🎺

Skrevet

Takk. Jeg hadde valgt en feil førstebokstav i 29 v, og fant ikke arbeideren. Jeg finner kun et stjernebilde på 3L, og har problemer med 11V.

VBK nr 9 har vært hard for meg, men nå skinner solen!

Annonse

Skrevet

"Min" nordmann skarrer fært på r-ene , men det er greit, jeg skjønner språket likevel.

({$editedMessage} 04.09.16 18:54)

Jeg har aeropagos på 9 L, kan det være feil???

Skrevet

"Min" nordmann skarrer fært på r-ene , men det er greit, jeg skjønner språket likevel.

({$editedMessage} 04.09.16 18:54)

Jeg har hatt et anfall av dysleksi på kalksteinklippen, alt er i boks nå, og tusen takk for at du hjalp meg å våkne opp🌷🌷🌷

Skrevet

Jeg har aeropagos på 9 L, kan det være feil???

Ikke helt feil, men hvis bytter om på andre og tredje bokstav blir det riktig. Søk på 9L under stikkordet her inne

en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...