srangnes Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Nederste høyre hjørne volder bry. Løsningen jeg får eksisterer i alle fall ikke som prefiks i mitt hode eller i mine oppslagsbøker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 srangnes: Vet ikke hva du er kommet frem til, men "min" løsning godtas iallfall som prefiks i kryssord.org ...med en A som første bokstav??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
srangnes Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Takk for avklarende svar. Løsningen godtas nemlig ikke som prefiks i mine kryssordbaser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Denne gangen stoler jeg på Prefiks-Hansen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hadde midterste bokstav vært en L så, men da blir det jo surr i misunnelig. Litt irriterende å sende inn løsninger som antagelig er feil, Hansen eller ikke Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Du finner det i ordnett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det er riktig at ATT forekommer i ordnett, men ikke som prefiks. Første betydning er att som ADVERB, andre betydning et uttrykk "bestemt til" forkortelse av attention. Hvor står det at ATT er et prefiks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.