oddannartangen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Mangler begge blindbokstavene. Har ?ds?ck. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famor Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hvis du bytter ut "s" med en bokstav du har fra før, tenker jeg du finner det..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddannartangen Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Tusen takk famor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lallis Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Har kun denne nøtten igjen,men finner ikke forfatteren. Mangler første, andre og tredje bokstav. Jeg har CK son siste bokstaver, men jeg er kanskje på villspor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 ADC. Jeg fant'n her i leksikonet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Har kun denne nøtten igjen,men finner ikke forfatteren. Mangler første, andre og tredje bokstav. Jeg har CK son siste bokstaver, men jeg er kanskje på villspor. Tror de fleste (her) satser på CK som de to siste...De tre første bokstavene: start med bokstaver i begynnelsen av alfabetet og ta bort B'n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Har kun denne nøtten igjen,men finner ikke forfatteren. Mangler første, andre og tredje bokstav. Jeg har CK son siste bokstaver, men jeg er kanskje på villspor. Hun er fra New Zealand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lallis Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Tror de fleste (her) satser på CK som de to siste...De tre første bokstavene: start med bokstaver i begynnelsen av alfabetet og ta bort B'n.. Takker. God søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.