vikh7 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 8 opp 1fra venstre. Da jeg ikke er lokalkjent og jeg ikke får frem noe som passer,lurer jeg på hva blindbokstavene er,Hjelp å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg har Å, R, I og A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Grend hadde vært et bedre stikkord i dette tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 8 opp 1fra venstre. Da jeg ikke er lokalkjent og jeg ikke får frem noe som passer,lurer jeg på hva blindbokstavene er,Hjelp å få? Tusen takk Hadde ikke klart dette uten hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Det er bare å slå opp på "sted i akershus" her i leksikonet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Generelt: Det er mange som spør om ord de kan finne direkte i leksikonet. Men det er er sikkert flere individuelle grunner til det. Hovedgrunnen er vel at vi mennesker er forskjellige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hovedgrunnen er nok at mange søker bare på det stikkordet som står i kryssordet - uten å tenke gjennom om et annet søkeord ville gitt flere treff (og Hansen er lur til å finne på "ukjente" stikkord!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Du har sikkert rett i dette. Jeg er nok generelt litt for generell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.