Lille Rosin1622534186 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 10 inn fra venstre, 9 ned. Jeg får "nødigere" men har vanskelig for å se at nødig er synonymt med begjærlig. 5 inn fra høyre, 5 ned. Her får jeg "krem" og det er vel ingen sykdom. Det er en sykdom som heter "krim", men hva da med loddrett "fremste" som må slutte på i. Hjelp å få? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Mer begjærlig: Jeg har fått det samme, og kan ikke se at det kan bli noe annet. Men stikkordet er ikke godt dekkende, synes jeg. Fremste slutter på E. Sykdom er loddrett under stikkordet. Det ser ut til at det er glemt noen piler. ({$editedMessage} 22.08.16 07:26) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Nødig: begjærlig (etter noe) (Norsk ordbok) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
almeisi Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Øvrebø har også nødig som synonym til begjærlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 10 inn fra venstre, 9 ned. Jeg får "nødigere" men har vanskelig for å se at nødig er synonymt med begjærlig. 5 inn fra høyre, 5 ned. Her får jeg "krem" og det er vel ingen sykdom. Det er en sykdom som heter "krim", men hva da med loddrett "fremste" som må slutte på i. Hjelp å få? Mvh Din løsning KREM er svaret på stikkordet ELITE (mangler pil ned til høyre) Svaret på "SYKDOM" er loddrett under stikkordet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin1622534186 Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Takk til alle. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.